رئیس پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی مازندران بازگشایی شده و تردد در این محورها با رعایت نکات ایمنی امکان‌پذیر است.

علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مسدود بودن محورهای مختلف هراز، کندوان و سوادکوه در روز گذشته، افزود: با توجه به نمک‌پاشی و برف‌روبی انجام شده اکنون تمامی محورهای مازندران باز است و تردد در حال انجام است.

وی افزود: بارش برف در محورهای کوهستانی و ارتفاعات و لغزندگی همچنان ادامه دارد و افراد از ترددهای غیر ضروری خودداری و در صورت نیاز با امکانات و تجهیزات کامل، سوخت لازم برای تردد و زنجیرچرخ تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان داشت: محور کیاسر و منطقه هزارجریب شرق مازندران هم بارش شدید برف گزارش شده است و تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

قدمی با اعلام اینکه استعلام از وضعیت جاده ها توسط رانندگان و مسافران قبل از تردد در میرهای مختلف از نکات قابل توجه و الزامی است؛ یادآور شد: باید این موارد و به همراه داشتن امکانات و تجهیزات زمستانه برای سفر رعایت شود تا افراد و مسافران، گرفتار برف و کولاک نشوند.

‌وی گفت:  مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.