سید علی اصغر حسینی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه در شهرستان قائمشهر، افزود : سهم شهرستان قائمشهر از تسهیلات اشتغال روستائی 12 میلیارد و 400 میلیون تومان بود که براساس ضوابط تخصیص اعتبارات بین دستگاه های حوزه کشاورزی ،صنعت، میراث فرهنگی و ورزش تقسیم شده است.
وی با بیان اینکه اعتبارات فوق به 356 نفر پرداخت شده است، گفت: در این شهرستان به نسبت سهمیه استان با بیش از 100 درصد جذب مواجه شده ایم و این اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.
رئیس اداره کار شهرستان قائمشهر بیشترین تخصیص اعتبار را براساس الویت بندی باتوجه به اقتصاد منطقه مربوط به حوزه کشاورزی ، صنعت و میراث فرهنگی اعلام کرد.
حسینی با اعلام اینکه طی سال گذشته دولت از محل اشتغال فراگیر و در خارج از حوزه روستائی تسهیلاتی را برای متقاضیان در نظر گرفته است، گفت: سهمیه شهرستان قائشمهر از محل اشتغال فراگیر 59 میلیارد تومان بوده که تاکنون از این مبلغ 17 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است .
** 20 کارگاه بالای 50 نیروی کار در قائمشهر وجود دارد
وی با بیان اینکه تعداد کارگاه های مشمول قانون کار در شهرستان قائمشهر بیش از 3 هزار و 400 کارگاه است، افزود : در این شهرستان در 20 کارگاه بیش از 50 نفر مشغول به فعالیت هستند و مابقی کارگاه ها کمتر از 20 نیرو مشغول به فعالیت است.
رئیس اداره کار شهرستان قائمشهر بیشترین تعداد نیرو را در فروشگاه آرین و فرش ساوین اعلام کرد.
حسینی با اعلام اینکه در شهرستان قائمشهر یک هزار و 320 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند، گفت که در 9 ماه نخست سالجاری از این تعداد 128 نفر به سازمان فنی و حرفه ای برای اشتغال مجدد معرفی شده اند.
وی اشتغال مجدد مقرری بگیر بیمه بیکاری در سال گذشته این شهرستان را 50 نفر اعلام کرد .
رئیس اداره کار شهرستان قائمشهر در پایان نرخ بیکاری در این شهرستان را براساس آخرین سرشماری 14.2 درصد اعلام کرد .
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.