هفته هفدهم لیگ برتر امید های کشور فردا با برگزاری ۶ دیدار انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از ساری، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امید های کشور نمایندگان مازندران در خانه پذیرای حریفان خواهند بود.

در قائمشهر، تیم امید نساجی که شرایط نه چندان خوب مدیریتی این باشگاه مانع از تداوم نتایج درخشان شاگردان میر قربانی شد ،از ساعت ۱۳:۳۰ فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان ملوان بندر انزلی خواهند بود.

دو تیم شرایط متفاوتی در جدول رده بندی دارند؛ نساجی در اندیشه قهرمانی و ملوان در فکر فرار از منطقه سقوط است اما نتایج دو تیم در هفته‌های گذشته کاملاً متفاوت با رتبه جدول‌شان بوده است. پیروزی های پر گل ملوان در ۲ بازی اخیر نوید یک بازی زیبا و حساس را خواهد داد،در جدول نساجی با ۲۶ امتیاز در رده پنجم و ملوان نیز با ۱۸ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

در بابل نیز قهرمانان ۲ فصل اخیر لیگ برتر امید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. خونه به خونه و ذوب آهن برخلاف نتایج درخشان فصول گذشته اکنون در پایین جدول قرار دارند و پیروزی در دیدار فردا برای هر ۲ تیم حکم بقا در لیگ را خواهد داشت. در صورت مساعد بودن شرایط جوی این دیدار در زمین باباگلی موزیرج برگزار خواهد شد.

در جدول لیگ برتر ذوب آهن با ۱۷ امتیاز در رده دهم و شاگردان محمود تابی در خونه به خونه با ۱۵ امتیاز رده یازدهم جدول قرار دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.