به گزارش ایرنا، محمد تقوی در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب ‌آهن اصفهان با بیان اینکه پیروزی مقابل ذوب آهن حاصل حمایت پرشور هواداران و تلاش بازیکنان بود، افزود: ما در هر بازی با توجه به شرایط، تاکتیک‌های مختلفی را به کار می‌ گیریم و امروز نیز با تاکتیک خاصی بازی را شروع کردیم، اما متأسفانه در نیمه اول خوب نبودیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان تراکتورسازی با توجه به حضور هواداران احساسی شده بودند و این موضوع بر بازیشان تاثیر گذاشت، افزود: در نیمه دوم با گل اروین بازگشت خوبی داشتیم و بعد از اینکه این بازیکن گل دوم خود و تیم را به ثمر رساند، توانستیم گل‌های سوم و چهارم را نیز وارد دروازه ذوب ‌آهن کنیم.
سرمربی تیم سرخ پوشان تبریزی با اشاره به اینکه در بازی‌های خود بر اساس تاکتیک حریفان تصمیم می ‌گیریم، اضافه کرد: شاید در برخی دیدارها با 10 مهاجم بازی کنیم.
وی اظهارداشت: خوشبختانه امروز بازیکنان در نیمه دوم تا حدود زیادی خواسته‌های من را برآورده کردند و توانستیم به یک برد پُرگل دست پیدا کنیم.
تقوی با بیان اینکه امروز مقابل تیم ذوب آهن تاکتیک تیم ما 2-4-4 بود، گفت: قصد داشتیم با این سیستم فضای بیشتری را در میانه زمین در اختیار مسعود شجاعی قرار دهیم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد خوب لی‌ اروین عنوان کرد: طبیعی است وقتی آنتونی استوکس گل نمی ‌زند، اروین بتواند وظایف او را انجام دهد.
تقوی در پاسخ به این سوال که آیا روی ناهماهنگی لی اروین و آنتونی استوکس کار شده است؟ گفت: طبیعی است که این بازیکنان در دیدارهای ابتدایی با توجه به اینکه شناختی از یکدیگر نداشتند ناهماهنگ باشند، اما ما شاهد هستیم پس از چند بازی هماهنگی بیشتری بین آنها حاصل شده است.
وی در مورد برنامه تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی هم گفت: بعد از این بازی سه روز استراحت خواهیم کرد و مجدد تمرینات را برای ادامه دیدارهای لیگ برتر آغاز خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص واکنش سوگیتا بعد از تعویض و حرکت او به سمت رختکن گفت: سوگیتا یک بازیکن خوب و حرفه ‌ای است و یک الگو برای بازیکنان در فوتبال ایران می‌تواند باشد.
وی با بیان اینکه این بازیکن بعد از تعویض از من اجازه گرفت تا به رختکن برود، افزود: من نیز بعد از اینکه احساس کردم او ناراحت شده است، از وی در این خصوص سؤال کردم که گفت دلیل ناراحتی‌اش عملکرد نه چندان خوبش بوده است .
سرمربی تراکتور با بیان اینکه به اعتقاد من سوگیتا امروز نیز بسیار خوب بازی کرد، افزود: من به وی گفتم تو حق نداری از خودت ناراحت باشی.
تقوی در مورد عبدالله زاده هم گفت: مدیریت باشگاه در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.
* ذوب آهن نیازمند درون گرایی است
سرمربی تیم ذوب آهن با انتقاد از عملکرد بازیکنانش در برابر تراکتورسازی، گفت: باید در درون تیم یک دورن گرایی کنیم و در این راستا شاید تعدادی از بازیکنان و یا حتی بنده از تیم ذوب آهن جدا شویم.
امید نمازی خاطرنشان کرد: قابل قبول نیست نیمه نخست را در حضور هشتاد هزار نفر تماشاگر با یک گل جلو بود و در نیمه دوم به این شکل شکست خورد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران پرشور تراکتور باعث شکست ذوب آهن شد؟ گفت: به طور قطع تماشاگران دلیل شکست سنگین ما نبودند بلکه از دست دادن هواس بازیکنان در نیمه دوم دلیل اصلی این باخت بود و باید این مشکل حل شود زیرا که ما در تمرینات مشکل خاصی نداشتیم و تیم از هر لحاظ آماده بازی بود و گواه این گفته برد تیم ما در نیمه نخست این بازی بود.
سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: در طول بازی هر چه داد می زدم کسی از بازیکنان صدای بنده را نمی شنید و باید در تیم یک لیدر باشد تا در این زمان ها تیم را مدیریت کند.
تیم تراکتورسازی با برد 4 بر یک مقابل تیم ذوب آهن با کسب 22 امتیاز همچنان در رده سوم و تیم ذوب اهن با کسب 11 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس قرار دارد.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.