به گزارش خبرنگار ایرنا، بیان محمودی روز جمعه پس از برد پنج بر صفر تیمش بربر سپیدار قائمشهر در ورزشگاه شهید وطنی این شهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بعد از 2 ماه تاخیر لیگ برتر آغاز شد و در اولین بازی بازیکنانم با اتحاد و همدلی توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و ما توانستیم سه امتیاز این بازی را تصاحب کنیم .
وی از تیم سپیدار با عنوان یک تیم خوب و جوان نام برد و گفت: تیم سپیدار با اینکه اولین بار در لیگ برتر ظاهر شد اما بازیکنانش خوب کار کردند و تیم خوبی هستند و بنده به مربی این تیم تبریک می گویم .
سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص بارندگی امروز و شرایط بازی نیز گفت: باشگاه تیم ذوب آهن امکانات زیادی دارد و برای این که بازیکنانم در همه شرایط بتوانند بازی های خوبی را به نمایش بگذارند ، ورزشگاهی با چمن مصنوعی و طبیعی را در اختیار آنان قرار داده ایم و به همین خاطر هم امروز در شرایط بارندگی نیز بازیکنانم توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و با این برد ، روز خوبی را پشت سر گذاشته اند .
وی با اظهار این که بازیکنانش ترکیبی از باتجربه ها و جوانان هستند، گفت: بازی بعدی را با تیم پارس جنوبی بوشهر پیش رو داریم تمام تلاشمان در لیگ برتر آن است تا بتوانیم رده های بالای جدول را تصاجب کنیم و این امر با تمرینات مکرر محقق خواهد شد .
دو تیم فوتبال بانوان سپیدار قائمشهر و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور امروز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با پیروزی پنج بر صفر مقابل تیم سپیدار سه امتیازی شد.
فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان 16 آذرماه سال جاری با حضور 12 تیم آغاز شد.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.