به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های نهم دی در ساری ، افزود :براساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های مازندران و نهادهای عضو این شورا ، گردهمایی مردم به مناسبت این روز روز یکشنبه نهم دی ماه در مناطق مختلف برگزار می شود .
وی ادامه داد : در این برنامه ها سعی شده با دعوت از سخنرانان ملی و استانی در خصوص معرفی ابعاد این حماسه برای مردم و بویژه نسل جوان اطلاع رسانی شود .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت : علاوه بر این، مدارس و دانشگاههای استان نیز برنامه های توضیحی و توجیهی برای دانش آموزان و دانشجویان برگزار و بحث و تحلیل در خصوص نهم دی می کنند .
وی افزود: با این کار نسل آینده کشورمان با این بخش از نظام جمهوری اسلامی آشنا می شوند و می توانند مسائل آن را با آگاهی که به دست آوردند به نسل های بعدی انتقال بدهند .
یوسف پور از برگزاری برنامه استانی گرامیداشت نهم دی با عنوان ' همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت ' در ساری خبر داد و گفت : این مراسم یکشنبه نهم دی با حضور حجت الاسلام شریعتمداری ، از اساتید حوزه های علمیه کشور با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار می شود .
وی افزود : نهم دی 88 به همگان نشان داد که برغم تمام تهدیدات و فشارهایی که بر این کشور تحمیل می شود هیچگاه از مواضع قطع وابستگی به ابرقدرت های شرق و غرب عقب نشینی نمی کند .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.