به گزارش روز جمعه ایرنا، پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که از روز گذشته (پنجشنبه) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بابل آغاز شده بود، امروز با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.
تیم بیمه رازی در دیدار فینال و در حالی که حریف ترکیه ای از 10 وزن، تنها هفت آزادکار را به همراه داشت موفق شد در نهایت حریف خود را 10 بر صفر شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
بیمه رازی در سالهای 2014 و 2015 سابقه قهرمانی این مسابقات را دارد. تایتان مرکوری آمریکا در سال 2016 و ایزی پایپ کاشان نیز در سال 2017 در این مسابقات قهرمان شده بودند.
امروز بر خلاف روز نخست، تماشاگران زیادی برای تماشای مسابقات حضور داشتند و سالن دانشگاه آزاد بابل مملو از علاقمندان به رشته کشتی بود.
مسوولان استان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین «رضا یزدانی» دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز جهان، «عسگری محمدیان» مرد نقره ای کشتی ایران با حضور در سالن مسابقات از نزدیک نظاره گر دیدارهای روز پایانی بودند.
«حسن رحیمی» دارنده چهار مدال طلا، نقره و برنز جهان و برنز المپیک 2016 که به دلیل مصدومیت 2 سال از میادین دور بود در این مسابقات شروع خوبی داشت و توانست در دو مبازره برابر حریفان مجارستانی و ترکیه ای به پیروزی برسد.
تیم پاس ستارگان ساری امروز جمعه در دیدار رده بندی این مسابقات با پیروزی 9 بر یک مقابل گرجستان به مقام سوم پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در بابل دست یافت. اوکراین نیز با برتری هفت بر سه مقابل قرقیزستان پنجم شد و تیم هند نیز با پیروزی مقابل مجارستان به مقام هفتم رسید.
**نتایج انفرادی دیدار فینال به شرح زیر است:
بیمه رازی بابل 10 - تاداش ترکیه صفر (اسامی تیم بیمه رازی در ابتدا آمده):
57 کیلوگرم: رضا اطری (برنده) - بدون ورزشکار
61 کیلوگرم: حسن رحیمی 10 - علب کاربگا صفر
65 کیلوگرم: میثم نصیری 11 - سدات ازدمیر 2
70 کیلوگرم: ماگومد قربان علی اف 12 - مصطفی زوپالی 2
74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (برنده) - بدون ورزشکار
79 کیلوگرم: احمد گاژی ماگمدوف 10 - ناظیم کارا صفر
86 کیلوگرم: علیرضا کریمی 5 - احمد بیلیچی صفر
92 کیلوگرم: محمد جواد ابراهیمی 12 - سمیح یازیجی یک
97 کیلوگرم: حامد طالبی زرین کمر (برنده) - بدون ورزشکار
125 کیلوگرم: امین طاهری 11 - بکیر اریوجل صفر
ورزشی**1067**3783**9129*1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.