به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در دیدار با روسا و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون مازندران افزود: در شرایط تحریم ظالمانه برکشور نیاز به شناخت دقیق ضرورت ها برای پیشبرد اهداف داریم و این اهداف و برنامه ها نیز با همدلی و مشارکت آحاد مردم در مقابله با دشمنان قابل دسترسی است.
نماینده عالی دولت در مازندران ظرفیت های این خطه شمال کشور را در حوزه کشاورزی و گردشگری برشمرد و بر تلاش شبانه روی برای تقویت تولید و افزایش ارزش افزوده در استان تاکید کرد.
حسین زادگان اظهار داشت: مازندران به پیشرفت مورد انتظار و شایسته خود نرسیده است و رشد و آبادانی استان باید با دستان ما رقم بخورد.
استاندار مازندران از بنادر سه گانه، شبکه ریلی و فرودگاه ها به عنوان زیرساخت های مهم توسعه ای برای ارتباط با کشورهای همسایه به خصوص کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز برشمرد و گفت: مازندران دارای زمین های مستعد، نیروهای انسانی خلاق، مبتکر و مردمی متحد است و با همگرایی و وفاق می تواند به شایستگی های خود دست پیدا کند.
حسین زادگان با اشاره به برخی موانع صادراتی خواهان شناسایی این موانع از سوی بخش خصوصی و رفع آن با همکاری استانداری شد.
*** رشد 10 درصدی صادرات
رئیس اتاق بازرگانی مازندران در این نشست گفت: صادرات این استان به خارج از کشور در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد بیشتر شد.
عبدالله مهاجر افزود: در هشت ماهه سال جاری حدود 300 میلیون دلار کالا از این استان به خارج کشور صادر شد که این آمار در مدت مشابه سال قبل 260 میلیون دلار بود.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.