به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان که در مصاحبه تلوزیونی با شبکه استانی خاوران سخن می گفت افزود: استان خراسان جنوبی دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیار خوبی در حوزه های معدن، کشاورزی و گردشگری است.
وی بیان کرد: امید است با همکاری و همراهی تمامی متولیان و مسئولان استانی و بخش خصوصی در راستای شکوفا کردن استعدادهای اقتصادی منطقه و استان بتوان گام های اساسی برداشت.
مقام عالی دولت در استان، مرز مشترک با کشور افغانستان را از دیگر مزیت های خراسان جنوبی دانست و ادامه داد: خراسان جنوبی علاوه بر مباحث مذکور در حوزه های گمرکات، بازارچه های مرزی و نیز منطقه ویژه اقتصادی دارای ظرفیت های بسیار خوبی است.
وی به برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: مقارن شدن حضور در استان با برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان که رویدادی بزرگ و حائز اهمیت است، افتخاری است که باید آن را ارج نهاد.
معتمدیان ضمن تقدیر از حسن اعتماد رئیس جمهوری و هیات دولت افزود: امید است بتوان با همراهی تمامی نخبگان، مسئولان و مردم شریف و نجیب استان خراسان جنوبی در خصوص رشد، توسعه و آبادانی استان خراسان جنوبی اقدامات و تلاش های ارزنده ای داشته باشیم.
«محمدصادق معتمدیان» در نشست روز چهارشنبه (هفتم آذرماه) هیات دولت به عنوان هفتمین استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.
وی چهارمین استاندار منصوب دولت تدبیر و امید در خراسان جنوبی به شمار می رود.
«محمدمهدی مروج الشریعه» استاندار سابق خراسان جنوبی، 26 آبان امسال با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان این پست را ترک کرد و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سرپرست استانداری خراسان جنوبی شد.
استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند 11 شهرستان دارد.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.