نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، از بررسی های انجام شده برای تبدیل گمرک بندر امیرآباد به اداره کل گمرک خبر داد و گفت: با بررسی های انجام شده به زودی گمرک بندرامیرآباد ارتقاء یافته و ساختار کلی ابلاغ می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، علی محمد شاعری در جمع فرمانداران سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه افزود: با تبدیل اداره گمرک به اداره کل گمرک بندر امیرآباد، در ترخیص کالا تسریع می شود و مانعی برای تخلیه و بارگیری نباشد.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد پیشران توسعه صادرات با ۷٫۵ میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری است و با ایجاد اداره‌کل گمرک در بندر امیرآباد تلاش می شود تا مدیریت در این بندر ارتقا یابد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با ایجاد اداره کل گمرگ در بندر امیرآباد، مبادلات افزایش یافته و موانع برطرف خواهد شد و اشتغال تسهیل و صادرات رونق بیشتری خواهد گرفت.

شاعری، با تاکید بر جذب نیروهای بومی در بندرامیرآباد گفت: نباید نیروهای کارگری، اداری، خدماتی و تخصصی معمولی بندرامیرآباد از استان ها و شهرهای دور بکارگیری شوند بلکه باید تا حد امکان از نیروهای بومی استفاده شود و در تخصص های بالا در صورت نیاز اقدام به جذب نیروی غیربومی شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.