مدیر کل سابق راه و شهرسازی مازندران گفت: بازآفرینی شهری با رویکرد بهسازی، نوسازی و بهسازی نواحی تاریخی و بافت های فرسوده در شهرهای مازندران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عبدالله بهادری در آئین تودیع و تکریم مدیرکل راه و شهرسازی مازندران که صبح امروز در سالن همایش هواشناسی مازندران برگزار شد با تشریح اقدامات حوزه راه و شهرسازی طی مدت مدیریتش در راه وشهرسازی مازندران اظهار داشت: 47 کیلومتر در 13 ماهه سالجاری در حوزه چهار خطه کردن راه های فرعی و اصلی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه چهارخطه کردن مرزن آباد- ولی آباد دو هفته گذشته کلنگ زنی و تامین اعتبار شد افزود: پروژه گلوگاه- دامغان و چهار خطه کردن آمل - فریدونکنار نیز در حال مناقصه است.

مدیر کل سابق راه و شهرسازی مازندران گفت: طرح پروژه توسعه مازندران با تامین اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی  در حال مناقصه است این طرح حوزه های مختلف همچون دریا،جنگل، گردشگری و حمل و نقل را در بر می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: چهارخطه کردن بندر فدیدونکنار به بندر امیر آباد از دغدغه های استان بود که با همکاری و پیگیری مهندس اسلامی استاندار پیشین استان امکان سنجی شد و اکنون مطالعات تکمیلی و تامین اعتبار این پروژه در حال انجام است.

بهادری به اقدامات راه و شهرسازی در حوزه راه روستایی اشاره کرد و گفت: اکنون 268 پروژه راه روستایی در دست اقدام است ضمن اینکه در مدت 13 ماهه سالجاری 168 کیلومتر به بهره برداری رسید و پروژه های دیگر این حوزه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ساخت و ساز در حوزه مسکن مهر بیان کرد: 58 هزار واحد در این حوزه وجود دارد که از این تعداد 51 واحد به بهره برداری رسید و یکهزار و 167 واحد مسکن نیز آماده بهره برداری است.

بهادری ادامه داد: 6 هزار واحد مسکن مهر مانده داریم که 2 هزار واحد خودمالکی و دو هزار و 100 واحد دولتی و یکهزار و 900 واحد سه جانبه است که از این تعداد واحد سه جانبه 90 درصد احداث شد و در حال واگذاری به خود مالکی است.

مدیر کل سابق راه و شهرسازی مازندران به" بازآفرینی شهری " برای نخستین بار در مازندران خبر داد و تصریح کرد: با تعامل و همکاری تمامی فرمانداران و شهرداران استان در این حوزه ورود پیدا کردند.

وی ادامه داد: جلسات زیادی در شهرهایی که دارای بافت های فرسوده هستند برگزار و تمامی محله های فرسوده شد و به دو هزار و 517 فقره از این بافت ها تسهیلات پرداخت شد.

در این مراسم عبدالله بهادری بعنوان عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین شناسی از سوی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد ؛   بهادری پیش از این به مدت 14 ماه به عنوان مدیر کل راه و شهرستان مازندران فعالیت می کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.