بخشدار مرکزی نکا گفت: داشته‌های انقلاب در چهل سالگی این نظام برای مردم، به درستی تبیین، اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نکا، عقیل محمودی سفیدکوهی در اجلاس فصلی روابط عمومی های نکا در سالن اجتماعات این شهرستان افزود : شرایط امروز به گونه ای است که دشمنان اسلام و انقلاب، هجمه های مختلف به این انقلاب وارد کرده اند و بیکار ننشسته اند و ابزارهای مختلف در اختیار دارند.

وی اظهار کرد: شبکه های فارسی زبان با هدفمندی خاص برای دادن خوراک های سمی به جوانان این مرز و بوم و ضربه زدن به ارزش ها و اعتقادات وارد میدان شده اند و در چنین شرایطی اطلاع رسانی مهمترین ابزار در اختیار ما است.

بخشدار مرکزی نکا گفت: اگرچه در گذشته ابزار رسانه به این شدت و گستردگی در اختیار نبود؛ اما اکنون در هر روستایی و در دورترین نقطه ها این ابزار در اختیار است و باید با اطلاع رسانی مناسب از عملکردهای نظام، مردم را به ادامه عمر انقلاب امیدوار کنیم.

محمودی بیان داشت: روابط عمومی ها و رسانه ها در شرایط امروز وظیفه سنگینی برعهده دارند و نباید بیکار بنشینند؛ بلکه باید با اطلاع رسانی درست و به موقع مانع از ورود هجمه ها شوند.

وی ادامه داد: در آستانه چهل سالگی انقلاب باید عملکردها، هدفمند، جامع و درست برای مردم تبیین شود و در فرصت های به دست آمده خدمات انقلاب را تبیین کنیم و در راستای تثبیت و تقویت نظام، خوش بدرخشید.

بخشدار مرکزی نکا با اعلام اینکه در طول همه سال های انقلاب کار شده است و همه مسئولان تلاش کردند تا این انقلاب به جایگاه اصلی خود برسد؛ خاطر نشان کرد: اکنون بعنوان نمونه در گازرسانی به رشد قابل توجهی در گازرسانی به روستاهای سطح کشور انجام دشه است.

محمودی گفت: در شهرستان نکا، در گازرسانی به روستاهای بالادست و کوهستانی، به اندازه 20 سال بودجه کمیته‌ برنامه‌ریزی نکا در بخش گازرسانی روستایی هزینه شد و این عملکردها باید اطلاع رسانی شده و دیده شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.