به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان روز یکشنبه در دیدار با مدیران و اعضای سازمان دانش آموزی استان افزود: جوانان و نوجوانان این سازمان با ایده ها و نظرات خلاق خود می توانند کمک شایانی به جامعه فرهنگی و دیگر بخش های استان داشته باشند.
وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی همچون تشکل های مردم نهاد، مجموعه ی مشورتی خوبی در حوزه های دانش آموزی و مدیریتی است ومدیران باید از توانایی های این سازمان برای توسعه اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی در استان استفاده کنند.
استاندار مازندران با بیان اینکه لازم است تا مردم با ظرفیت های سازمان دانش آموزی آشنایی بهتری پیدا کنند، افزود: باید با کمک صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی، برنامه ها و توانمندی های سازمان دانش آموزی به مردم اطلاع رسانی شود.
حسن زادگان گفت: فرهنگ سازی باید از کودکی آغاز شود و در این خصوص در نظر داریم در همه ی مهد کودک ها هر کودک با عضو شدن در یک یا دو سمن فعالیت اجتماعی و فرهنگی خود را آغاز کند.
وی همچنین مجلس دانش آموزی را تمرین اجتماعی شدن و حضور موثر و فعال در جامعه دانست.
گفتنی است که بیش از 530 هزار نفر از جمعیت سه میلیون و 300 هزار نفری مازندران دانش آموز هستند که در چهار هزار و 500 مدرسه در حال تحصیل هستند.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.