معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: دویست و سی و چهارمین نشست نمایندگان سازمان اکو در چهاردهم و پانزدهم آبان ماه در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری،حسن خیریانپور امروز شنبه در جلسه شورای اداری مازندران با گرامیداشت روز 13 آبان، اظهار داشت: روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: 13 آبان روز تجلی مبارزه ملی با استکبار جهانی و یادآور سه واقعه مهم شامل تبعید امام راحل به ترکیه در سال 43 ، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران در سال 57، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 است و از اینرو حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان شکستی دیگر در کارنامه دشمنان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به روز فرهنگ عمومی اشاره و بر تقویت و ترویج این فرهنگ در جامعه تاکید کرد .

وی به روز و هفته وقف اشاره کرد و افزود: وقف به عنوان یک اصل اقتصادی در نظام اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است بنابراین تقویت این فرهنگ در جامعه به عنوان اصل اقتصادی و دینی مهم به شمار می آید.

خیریانپور همچنین به در پیش بودن روز کتابخوانی اشاره و با تاکید بر فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیان کرد: ساخت کتابخانه های عمومی و تقویت فرهنگ کتابخوانی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه دویست و سی و چهارمین نشست نمایندگان سازمان اکو در چهاردهم و پانزدهم آبان ماه در مازندران برگزار می شود افزود: 45 نفر متشکل از هیات های خارجی و دبیر کل و اعضای سازمان اکو از 9 کشور برای حضور در این نشست وارد استان مازندران می شوند.

خیریانپور در پایان با اشاره به  هفته پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل یکی از موضوعات مهمی است که علاوه بر تاکید فراوان مقام معظم رهبری، باید در دستور کار دستگاه های مربوط با موضوع پدافند غیر عامل قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.