رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از خدمات دهی موکب های مازندران به 37 هزار زائر در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا ساری،محمد حسن اصغری امروز شنبه در جلسه شورای اداری مازندران اظهار داشت: اربعین حسینی از دستاوردهای مدافعان حرم بوده است زیرا دو سوم عراق در اختیار داعش بوده است و با از بین بردن آنان، برپایی مراسم اربعین حسینی محقق شده است.

وی افزود: در سال جاری انسجام خوبی برای اربعین حسینی در استان ایجاد شده است و پشتیبانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات در ساماندهی موکب ها از جمله اقدامات بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان اینکه در سال قبل 20موکب از استان در عراق مستقر شده بود گفت: امسال تعداد موکب ها به 10 موکب کاهش یافته است ولی ظرفیت موکب ها از 22 هزار نفر در روز به 37 هزار نفر رسیده است.

اصغری با اشاره به صرفه جویی 20 میلیارد ریالی در هزینه های اربعین حسینی در سال جاری افزود: حدود هزار نفر نیروی خدماتی با هزینه رایگان به عراق اعزام شدند و 107خودرو سنگین کالاها و کمکهای مردمی استان را به عراق ارسال کردند.

وی به بازدید از موکب های استان در عراق اشاره و بیان کرد: وقوع تندباد و بارندگی شدید در عراق سبب شد تا به برخی موکب های استان خسارت وارد شود و با این حال، موکب ها از اول آبان ماه شروع به خدمات دهی به زائران حسینی کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در پایان سخنانش گفت: مازندران استان موفق در برپایی موکب های اربعین بوده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.