به گزارش خبرنگار ایرنا، بارندگی شدید و کم سابقه اواسط مهر ماه امسال که به مدت 48 ساعت به صورت پیوسته ادامه داشت حدود 89 میلیارد تومان به زندگی ، کسب و کار مردم و همچنین تاسیسات زیربنایی، ابنیه ، زمین های کشاورزی و واحدهای مسکونی شهرستان عباس آباد خسارت زد.
جواد اصلانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سیل اخیر علاوه بر خسارت به راههای ارتباطی اصلی و فرعی، به تعدادی از پل های این منطقه صدمه وارد کرده است که اگر بموقع ترمیم و بازسازی نشوند در بارندگی های شدید و سیل ها ، احتمال فرو ریختن آنها وجود دارد.
وی افزود: به عنوان نمونه پل 'پلنگ آبرود ' در کلارآباد که در سیل اخیر آسیب دیده و در مسیر اصلی تردد خودروها قرار دارد، در معرض تخریب قرار دارد.
فرماندار عباس آباد همچنین از پل های 'ولیکستان ' در منطقه روستایی 'پرچور' و پل ' یالبندان ' در مسیر بخش کلار به عنوان دیگر پل های این منطقه نام برد که در سیل اخیر آسیب دیدند و در معرض تخریب قرار دارند.
اصلانی با بیان اینکه تاکنون دولت 35 میلیارد ریال برای جبران خسارت های سیل اخیر این شهرستان تخصیص داده است، گفت: از مسئولان ادارت مرتبط خواسته شده تا هر چه زودتر برای پیشگیری از تخریب این پل ها اقدام کنند تا شاهد حوادث ناگوار در این منطقه نباشیم.
وی اختصاص این میزان اعتبار اولیه برای ترمیم پل ها و خرابی های ناشی سیل اخیر در منطقه را کم دانست و خواستار افزایش اعتبار شد.
شهرستان عباس آباد با برخورداری از 50 هزار نفر جمعیت، دارای سه شهر و حدود 49 روستا درغرب مازندران قرار دارد .
7078 / 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.