بارندگی شدید همراه با سیلاب روز های جمعه و شنبه هفته جاری خسارات زیادی به بخش های مختلف زیربنایی، راههای ارتباطی، تاسیسات برق رسانی، آبرسانی و بناهای مسکونی استان مازندران وارد کرده است.
کیوان فرح زاد روز سه شنبه در حاشیه بازدید از این روستاهای سیل زده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیل علاوه بر تخریب راههای ارتباطی این روستاها ، سبب آب بردگی تعداد زیادی از پایه های بتنی برق ، پارگی شبکه ها و نیز دفن ترانس ها در گل و لای شده است .
وی گفت : در جریان سیل اخیر غرب مازندران 80 پست برق به همراه ترانس و 90 کیلومتر از شبکه برق رسانی این منطقه از بین رفت .
فرخ زاد همچنین با اشاره به قطع برق 2 روستای تنکابن افزود : برق حدود 150 خانوار ساکن روستاهای سیل زده 'یوسف آباد ' و ' پل طان ' شهرستان تنکابن به علت خرابی راه ارتباطی و عدم دسترسی، همچنان قطع است .
وی گفت: هم اکنون با به کارگیری دستکم 200 نفر از نیروهای فنی و اجرایی همراه با تجهیزات از روز گذشته تاکنون از مجموع پنج روستای بدون برق از جمله 'گالش محله ' رامسر ، 'یوسف آباد ' ، 'مهاجر آباد ' 'پل طان ' و 'شستا ' از توابع شهرستان تنکابن ، برق این روستاها به جز یوسف آباد و پل طان وصل شده است .
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران اظهار داشت: هم اکنون تیرهای چوبی برق در شرائط بسیار دشوار از سوی نیروهای فنی حمل می شود و امیدوارم تا پایان امروز برق این روستاها نیز وصل شود.
یوسف آباد جزو روستاهای بخش شیرود و پل طان نیز جزو روستاهای بخش مرکزی تنکابن است.
شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران مستقر در نوشهر به بیش از 560 هزار مشترک منطقه غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.
7078 / 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.