ایلنا: فرماندار بهشهر از خسارات 21 میلیارد ریالی سیل اخیر در این شهرستان خبر داد.

هادی خنجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:‌ در بارندگی‌های اخیر در استان و شهرستان بهشهر، خسارات هایی به زیرساخت‌های مسکونی، جاده‌ای، آب شستگی معابر و تاسیسات آب و برق وارد شده که طبق پیش‌بینی‌های اولیه این خسارت ها مبلغی حدود 21 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: بارش باران در بخش های روستای و شهری به برخی از زیرساخت ها خسارت وارد کرد که با توجه به ایمن سازی های مختلف در این شهرستان در سال های گذشته، خوشبختانه خسارت فراوان ایجاد نشده است .

فرماندار بهشهر با بیان اینکه ظرف روزهای گذشته بطور مداوم از مناطق مختلف شهری و روستایی بازدید داشتیم، ادامه داد: خوشبختانه شکستگی پل‌ها را در این منطقه نداشتیم و از این نظر خسارت جدی به راه‌های ارتباطی وارد نشده است.

خنجری عنوان کرد: بعد از وقوع سیل، تیم‌های کارشناسی در هر ارگان برای تخمین خسارت‌ها وارد منطقه شده اند و  در آخرین کارشناسی انجام شده، برآورد ریالی سیل بهشهر، 21 میلیارد ریال بوده است.

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه ما آمادگی کامل برای بارش های احتمالی در روزهای گذشته را داشتیم و هشدارهای لازم ارائه شده بود؛ افزود: لایروبی کانال و انهار و زهکشی ها با قوت انجام شد و همین عوامل یکی از راههای کاهش خسارت سیلاب در بهشهر بوده است.

این مسؤول اظهار کرد: با توجه به سیل های مختلف در سال 90 و 92 در بهشهر دیواره سازی های مختلف حفاظتی در برابر سیل و احداث سد سرشاخه گیر انجام شد و انجام این موارد بخش زیادی از خطرات و مخاطرات را کاهش داده است.

خنجری گفت: اکنون شرایط مناسبی در شهرستان حاکم است و علی رغم بارس تگرگ در روز جمعه در روستاهای منطقه اکنون مشکلی وجود ندارد و تمام راههای ارتباطی باز است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.