به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر نوبخت که روز دوشنبه برای بررسی وضعیت سیل زدگان مازندران به مازندران سفر کرد در بدو ورود به فرودگاه رامسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تیم بازرسی پیرامون مسایل آبخیزداری و سایر بخش هایی را که برای جلوگیری از وقوع سیل باید بررسی شود، مورد توجه قرار می دهد.
ویگفت : سیل اخیر به دلیل شدت بارندگی ها به تاسیسات زیربنایی و عمومی به خصوص مردم استان های شمالی خسارت وارد کرد که این خسارت ها دولت را نیز نگران کرده است.
معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: در نخستین نشست هیات دولت در چهارشنبه هفته جاری ( 17 مهرماه) تصمیم اساسی برای اختصاص بودجه مناسب برای کمک به مردم و مرمت زیرساخت ها در هیات دولت اتخاذ می شود.
نوبخت گفت: تلاش می شود تا پس از مشخص شدن میزان خسارت ها، بخش اول کمک های دولتی در کمترین زمان به در اختیار استانداران قرار گیرد تا بتوانند مشکلات اولیه را رفع نمایند.
وی اضافه کرد: برای مرمت و بازسازی تاسیسات زیربنایی خسارت دیده نیز تصمیم مالی اساسی گرفته می شود و امیدواریم که بتوانیم این خسارت ها را جبران کنیم.
بارش باران و سیل جمعه شب هفته گذشته در مازندران به راههای روستایی، چندین دهنه پل ارتباطی اصلی و فرعی، مزارع کشاورزی، تاسیسات آب، برق و مخابرات خسارت زد که تاکنون آمار دقیقی خسارت های ناشی از این حادثه اعلام نشده است.
براساس گزارش هواشناسی مازندران شدت بارش در برخی از مناطق مازندران به خصوص رامسر و گلوگاه در شرق استان در حدود 17 سال اخیر بی سابقه بود.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.