به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری ، نزوای رییس جمهوری آمریکا را یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و افزود: به رغم دوستی بسیاری از کشورها با آمریکا، ترامپ را محکوم کرده و از برجام حمایت کردند.
وی سخنرانی رییس جمهوری کشورمان در سازمان ملل را ' مقتدرانه ' توصیف کرد و با قدردانی از آقای روحانی، گفت: او در اقتدار، بسیار مودبانه و با وقار لازم از مواضع جمهوری اسلامی حمایت و از سیاست های خصمانه آمریکا انتقاد کرد.
خطیب جمعه ساری افزود: سخنان منطقی رئیس جمهوری مکتبی ما معرف نظام ولایی بوده و بدون کوچک ترین توهین نشان داد که تهمت جنگ افروزی به جمهوری اسلامی کذب محض است و تهدیداتمان نیز تنها در پاسخ به تهدیدهای آمریکاست.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: شکست و انزوای ترامپ آن هم در حالی که ریاست جلسه را برعهده داشت و از موضع قدرت سخن می گفت، حاکی از آن بود که با تحریم های اقتصادی نمی تواند جمهوری اسلامی را خدشه دار کند.
وی افزود: آمریکا و نظام صهیونیستی باید قاعدتا به این نتیجه رسیده باشند که تروریسم اقتصادی و تورم قادر به جدایی مردم از نظام الهی نیست.
امام جمعه ساری همچنین با تاکید بر ضرورت ترویج هرچه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان و نو جوانان، فراموش کردن آن را آرزوی بزرگ دشمنان دانست و گفت: پیروی فرهنگ دفاع مقدس از نهضت عاشورا از جمله موواردی است که فرزندانمان باید به آن واقف باشند.
وی افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگرفته از بعثت، غدیر و عاشوراست و احیای این فرهنگ متعالی همواره موجب پیروزی ما در مقابل دشمنان بوده است.
طبرسی از برگزاری مراسم سوگواری دهه اول محرم هم قدردانی کرد و گفت: این آیین باشکوه در حالی برگزار شد که مردم بشدت با تنگنای اقتصادی مواجه بوده اند.
امام جمعه ساری خطاب به مردم گفت: همواره به سوگواری ادامه دهید و اجازه ندهید دشمنان این گنجینه های معنوی ما را مخدوش کنند. 1888/ 2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.