حسین اصغرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در نوشهر افزود: ارزش کالای احتکاری در این انبارها 20 میلیارد ریال بوده که با حکم تعزیرات حکومتی پلمپ شدند.
وی گفت: بیشتر کالاهای این انبارها شامل انواع لوازم خانگی، سیمان، مصالح ساختمانی و ... بوده است.
مدیر نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت: 200 بازرس سازمان صنعت مازندران و اصناف به صورت شبانه روزی بر اماکن اقتصادی و انبارهای سطح استان نظارت می کنند.
اصغرزاده از شناسایی 7 هزار و 870 تخلف واحدهای اقتصادی مختلف مازندران در 86 هزار مورد بازرسی صورت گرفته از این واحدها در پنج ماه نخست امسال خبر داد.
وی ادامه داد: در این راستا 6 هزار و 363 پرونده به ارزش ریالی 386 میلیارد ریال در پنج ماهه نخست تشکیل شد که نسبت به تمام سال 96، چهار برابر افزایش نشان می دهد.
اصغرزاده تصریح کرد: عمده تخلفات انجام شده از واحدهای صنفی مازندران مربوط به گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و درج قیمت بوده است.
مدیر نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به بازرسی های انجام شده از واحدهای فروش برنج اشاره کرد و گفت: یک هزار و 504 مورد بازرسی در 5 ماهه امسال انجام شد که 73 پرونده تنظیمی به ارزش 18 میلیارد و 694 میلیون ریال به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
مدیر نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: علاوه بر نظارت مستمر گروه های نظارتی، مردم می توانند شکایات و انتقادات خود را به ستاد خبری 124 سازمان صنعت معدن و تجارت به صورت شبانه‌روزی اعلام کنند.
استان مازندران با جمعیتی بالغ بر 3 میلیون و 285 هزار نفر، دارای 150 هزار واحد صنفی است.
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.