به گزارش خبرآنلاین لرستان، غلامرضا لطفعلیان افزود : برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از 740 کیلومتر شبکه گاز اجرا و 1400 انشعاب نبز نصب شده تا حدود 9000 خانوار روستایی به جمع مصرف کنندگان گاز اضافه شوند .


وی افزود : همچنین با بهره برداری از طرح گازرسانی به شهر درب گنبد نیز که در منطقه ای کوهستانی و صعب العبور قرار دارد و از طرحهای سنگین گازرسانی به شمار می رود حدود 700 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند گردید .

اجرای دو ایستگاه تقلیل فشار گاز


وی خاطرنشان کرد : برای تکمیل طرح گازرسانی به این شهر بیش از 12 کیلومتر خطوط انتقال ، تغذیه و توزیع اجرا شده و 2 ایستگاه تقلیل فشار گاز و 419 انشعاب نیز در تکمیل طرح گازرسانی این شهرستان اجرا شده است .

 گاز لرستان
مدیر عامل شرکت گاز استان گفت : هزینه گازرسانی به شهر درب گنبد حدود 40 میلیارد ریال بوده که از منابع داخلی وزارت نفت تامین شده است .

کلنگ زنی گازرسانی به 31 روستا
لفعلیان افزود : در این هفته کلنگ آغاز گازرسانی به 31 روستای استان به زمین زده خواهد شد که در آینده موجب بهره مندی بیش از 1300 خانوار روستایی از نعمت گاز خواهد شد .


وی گفت : برای گازرسانی به این تعداد روستا 125 کیلومتر شبکه گاز اجرا و 270 انشعاب نیز نصب خواهد شد و هزینه پیش بینی شده برای این طرحها حدود 80 میلیارد ریال می باشد .


مدیر عامل شرکت گاز لرستان یادآوری کرد که 34 واحد صنعتی نیز با هزینه ای بالغ بر 20 میلیون ریال نیز طی هفته دولت در نقاط مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 992522
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.