به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با بیان این که استفاده از خاویار به صورت گسترده در 3 سال اخیر در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است ، گفت: استفاده از این ماده غنی و پرخاصیت برای پوست و مو بسیار مفید بوده و این مجموعه برای پاسخگویی به نیازهای متنوع و نوین پوست و مو استفاده از خاویار را در دستور کار خود قرار داده است.
دکتر « حسین جهانگیر» با اشاره به تولید شامپو ضدشوره خاویار پرونایس در این واحد دانش بنیان گفت: شوره یکی از مشکلات شایع پوست و موست و ما برای رفع این مساله به طور خاص از عصاره خالص خاویار و روغن درخت چای استفاده کرده ایم.
وی افزود: عصاره خاویار و روغن درخت چای به عنوان مواد موثره طبیعی جهت رفع انواع شوره استفاده شده و لطافت ، نرمی و استحکام را به ریشه مو برمی گرداند.
وی ادامه داد: این محصول به واسطه عصاره خاویار موجود در آن ، رطوبت کافی را به کف سر رسانده ، از خشکی آن جلوگیری می کند و همچنین عصاره خاویار باعث تقویت و تغذیه ریشه مو می شود.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر اظهار کرد: روغن درخت چای موجود در این شامپو، ترشحات چربی اضافی پوست سر را کاهش داده ، جوش های کف سر را از بین می برد و در درمان درماتیت سبورییک و شوره سفید می باشد.
دکتر جهانگیر گفت: این محصول فاقد پارابن و غنی شده از عصاره خالص خاویار و روغن درخت چای است.
وی اضافه کرد: روغن درخت چای هم در رفع شوره مقاوم و شدید سر به واسطه خواص ضدباکتری ، ضدقارچ و ضدالتهاب که دارد، بسیار موثر است و برطرف کننده ضایعات قارچی و چربی سر و بدن می باشد.
وی ادامه داد: تلاش این مجموعه ایجاد بازارهای جذاب، باکیفیت و تاثیرگذار در درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو و همچنین تامین زیبایی و سلامت در جامعه است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 968772
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.