به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و نامگذاری سال جاری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گفت: حمایت از کالای ایرانی نباید فقط در حد یک شعار باقی بماند و با توجه به اینکه چرخ اقتصاد یک کشور بر پایه تولید استوار است و همه ی ما باید با خرید و تبلیغ کالای ایرانی از آن به معنای واقعی حمایت‌ کنیم .
غلامرضا لطفغلیان در ادامه بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی در فرمایشات مقام معظم رهبری (مد) فراتر از خرید کالای ایرانی می باشد و می توان گفت مصرف صحیح و بهینه منابع انرژی از جمله آب برق گاز حرکت درست در راستای تحقق عینی این شعار می باشد که با ترویج فرهنگ مصرف بهینه و صحیح منابع انرزی می توان گامی بزرگ در این مسیر برداشت.
وی خاطر نشان کرد: مردم انتظارات ویژه ای از دستگاههای خدماتی دارند بنابراین هدف گذاری ما در سال جدید باید ارتقای کیفیت خدمات باشد .
مهندس لطفعلیان با اشاره به توانایی های فنی و تخصصی شرکت‌های تولید کننده تجهیزات مورد نیاز گازرسانی گفت : یکی از اهداف ما در سال جاری تقویت شرکتهای تولید کننده تجهیزات می باشد .
وی افزود : تقویت پیمانکاران اجرایی نیز می تواند موجب رشد و شکوفایی استان شود و امید است شرکت گاز استان نیز در کنار سایر ارکان دولت در استان لرستان بتواند گامی در عمل به منویات مقام معظم رهبری ( مد ) بردارد .
مدیر عامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد که گازرسانی به واحدهای صنعتی استان در سال جاری از حرکت جدی این شرکت جهت حمایت از تولید داخل و تحقق این شعار می باشد .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 964675
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.