به گزارش خبرنگار ایرنا علی جهانی روز شنبه در ملاقات با بیماران بستری در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد در جمع خبرنگاران این طرح ها را شامل دستگاه MRI و سنگ شکن بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد، درمانگاه ازنا و اورژانس بیمارستان نرگس دورود اعلام کرد.
وی گسترش و توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه ای و درمانی را از رویکرد هایاصلی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: در این راستا باید کارفرمایان با پرداخت به موقع حق بیمه، سازمان را در تحقق مطلوب این مهم یاری کنند.
جهانی اظهار داشت: رضایتمندی بیماران و همراهان آنان از خدمات درمانی سازمان حاکی از عملکرد موفق و برنامه ریزی مثبت مدیران حوزه درمان در اجرای مناسب هتلینگ و فراهم نمودن تجهیزات درمانی، بیمارستانی مدرن برای مراکز درمانی استان است.
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: افزود:تهیه امکانات و تجهیزات مدرن و اجرای هتلینگ در مراکز درمانی و بیمارستانهای تأمین اجتماعی استان از اقدامات بی سابقه و ارزشمند مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در چند سال اخیر است.
جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی لرستان 800 هزار نفر است که 50 درصد از این‌ افراد مربوط به جمعیت شهری و بیش از ۵۰ هزار نفر مستمری‌ بگیر، از کارافتاده و بازنشسته تحت پوشش این اداره هستند.
هفته تامین اجتماعی از 25 تیرماه جاری ظروع می شود.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.