به گزارش ایرنا خسرو عزیزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیش از این رتبه ی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان 49 بود، بیان کرد: مشتری‌مداری، فعالیت شبکه‌ای و مقدار کارکرد از مهم‌ترین پارامترهای رتبه‌بندی آزمایشگاههای دانشگاهی هستند.
وی اظهار داشت: از چهار سال گذشته تاکنون، بیش از 100 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و نوسازی آرمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، هزینه شده است.
عزیزی ادامه داد:شبکهی آزمایشگاهی فناوری راهبردی کشور، بزرگترین و مهم‌ترین شبکهی آزمایشگاهی است که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری، فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه برای عضویت در این شبکه، آزمایشگاه‌ها، باید شرایط شبکه را احراز کنند، ادامه داد: اکنون 36 درصد اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی کشور از آزمایشگاه‌های بخش خصوصی، 35 درصد اعضاء از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و 29 درصد، از سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور هستند.
رئیس دانشگاه لرستان گفت:ارتقاء رتبهی عملکردی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان بیانگر این است که روند حرکتی، در این شاخص، رو به صعود و ارتقاء بوده است.
دانشگاه لرستان، با احتساب واحدهای آموزش عالی وابسته به این دانشگاه در شهرستان‌های استان بیش از 9 هزار دانشجو در 225 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی و 280 عضو هیئت علمی دارد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.