به گزارش خبرنگار ایرنا معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان در آیین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید سلسله گفت: یکی از دغدغه های اصلی استان لرستان و شهرستان سلسله حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف است زیرا دولت به دلیل کمبود منابع نمی تواند در تمامی زمینه ها به ویژه توسعه اقتصادی ورود کند.
حبیب الله خجسته پور شرط تحقق برنامه های دولت را تعامل، همگرایی و هماهنگی در دستگاه های اجرایی دانست و افزود: مردم در حوزه اقتصادی با مشکلات و مسائل اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم می کند که باید در راستای رفع این مشکلات و دغدغه های معیشتی مردم و همسو با سیاست های کلی نظام و تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید حرکت کنیم.

** جزیره ای عمل نکنیم
امام جمعه الشتر نیز در این آیین با اشاره به ایجاد حباب هایی در بخش قیمت ها در کشور گفت: این حباب ها مقدمه چینی برای تحریم های اقتصادی و ایجاد جنگ روانی در میان مردم است.
حجت الاسلام سید سجاد موسوی با تاکید بر اینکه جنگ روانی زمانی خنثی می شود که بین مردم و مسئولان فاصله وجود نداشته باشد، افزود: باید با بهره گیری از آموزه های دینی و تبعیت از ولایت فقیه با وحدت و انسجام ملی به دشمنان این نظام مقدس اجازه عرض اندام و جولان ندهیم.
به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات قدرت الله فلاح نژاد فرماندار سابق سلسله قدردانی و شریف خسروی ترازک به عنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی شد.
فلاح نژاد از 29 مردادماه سال 94 تاکنون فرماندار شهرستان سلسله بود.
خسروی نیز تحصیلات جامعه شناسی اقتصادی دارد و فرمانداری شهرهای مختلف استان کرمانشاه از جمله کنگاور، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه را در کارنامه دارد.
وی متولد سوم خرداد 1357 شهرستان صحنه استان کرمانشاه است.
7265/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.