به گزارش خبرآنلاین لرستان،مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: استقرار و نهادینه سازی این نظام در سال های اخیر، با نگاهی مبتنی بر آینده نگری و با هدف تثبیت روند رشد و توسعه در عرصه های مختلف تخصصی و بدنبال آن ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان از طریق درک، پیش بینی و برآورده سازی نیازها و انتظارات آنان ، پی ریزی و در دستور کار قرار گرفته شده است.
مهندس لطفعلیان بازنگری کلیه فرآیندهای سازمان، بازنگری و بهبود نظرسنجی از ذینفعان و تحلیل نتایج آن ، تدوین استراتژی وظیفه ای کلیه واحدهای سازمان و همچنین ایجاد فضای رقابتی برای تبادل تجربیات موفق مابین شرکت های گاز استانی را از دیگر اهداف حرگت در مسیر تعالی سازمانی عنوان کرد.
وی در ادامه افزود: این امر به عنوان ابزاری مناسب برای فراهم ساختن زمینه جهش به جایگاه های بالاتر و نهایتا تحقق چشم انداز شرکت گاز لرستان انتخاب گردیده است.
لطفعلیان در ادامه گفت: انتخاب این راهبرد پیشبرنده دستاوردهای بسیاری را به ارمغان آورده، از جمله اینکه این شرکت توانست در سال گذشته تقدیرنامه سه ستاره تعالی را کسب نماید و امیدواریم با تلاش پرسنل خدوم شرکت گاز لرستان در سال جاری با کسب تقدیرنامه چهارستاره برگ زرینی دیگر بر افتخارات شرکت افزوده شود.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 947746
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.