به گزارش ایرنا ، علی نظری شیخ احمد روز چهارشنبه در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل افزود: ایجاد زیرساخت و امکانات در شهرک‌ های صنعتی باعث رغبت سرمایه گذران و تولید کنندگان برای سرمایه گذاری می شود.
وی اظهار کرد: آماده کردن زیرساخت ها در استقرار واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی نقش مهمی دارد و یکی از اولویت های این شرکت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز می باشد.
وی آسفالت ، هدایت آبهای سطحی ، گسترش شبـکه فیبر نوری، مخابرات ، روشنایی معـابر، ساختمان آتش نشانی، گاز رسانی، برق رسانی و شبکه فاضلاب را از جمله مهم ترین طرح های در دست اجرای این شرکت در شهرک های صنعتی استان عنوان کرد.
نظری شیخ احمد گفت: اجرای طرح های عمرانی و ارائه خدمات مناسب به تولیدگنندگان و صنعتگران مستلزم تامین منابع مالی است و امسال برای این کار اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که امیداورایم با تخصیص آن تحولی عظیم در زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی اتفاق بیافتد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: این شرکت تلاش می کند تا با ایجاد بستر مناسب در شهرک های صنعتی خدمات بهتری برای تولیدکنندگان و صنعتگران ارائه دهد تا شاهد رونق تولید، استغال جوانان و رشد و توسعه اقتصادی در منطقه باشیم.
به گزارش ایرنا هم اکنون 17 شهرک صنعتی در قالب 8 شهرک و 9 ناحیه صنعتی در سطح استان اردبیل وجود دارد.
علاوه برآن 3 شهرک صنعتی خصوصی نیز در استان فعال است که 2 شهرک جواز تاسیس داشته و یک شهرک دیگر هم دارای پروانه بهره ‌برداری است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.