به گزارش خبرآنلاین لرستان،در این نشست که در سالن جلسات حوزه ی ریاست برگزار شد، آیین نامه ی پوشش و رفتار حرفه ای در دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست بر ضرورت اجرای این آیین نامه در بین کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان تأکید شد.

در همین راستا مصوب شد کمیته ای تخصصی در این خصوص تشکیل شود. همچنین اختصاص موضوع جلسه ی آتی نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه به این موضوع، توجیه کارکنان حوزه ی آموزش و دانشجویان جدیدالورود، استفاده از ظرفیت دانشجویان فعال در برنامه های فرهنگی و برگزاری کرسی های آزاداندیشی با این موضوع از دیگر مصوبات جلسه بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این نشست با یاد کردن از حجاب به عنوان یک عامل امنیت برای بانوان گفت: حجاب یک رفتار متصل به تفکر است. دکتر ساکی عنوان کرد: برای اصلاح آن ابتدا باید تفکر را اصلاح کرد. وی همچنین ابراز داشت: متأسفانه در اجرای بروکراسی های اداری حلقه های زنجیر این بروکراسی ها بعضا از هم گسیخته می شوند و این موضوع باعث یک نوع سردرگمی و عدم تحقق اهداف می شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین بر توجیه و آگاه سازی افراد، استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان فعال در این مقوله تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست حجت الاسلام والمسلمین مرادیان و گراوند به ترتیب مسئول و معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری دانشگاه، دکتر شیخیان و عباس زاده به ترتیب معاونین دانشجویی فرهنگی و آموزش دانشگاه، مدیران روابط عمومی و فرهنگی دانشگاه، معاون جهاد دانشگاه استان، رئیس دانشکده ی بهداشت و تغذیه و جمعی از فعالین فرهنگی دانشگاه حضور داشتند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 947541
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.