به گزارش ایرنا ، جاسم محمدی فارسانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: : کمیته امداد با بسترسازی مناسب به روش‌های مختلف زمینه مشارکت حامیان حقیقی و حقوقی را فراهم نموده که حامیان و خیران می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند نسبت به حمایت مادی و معنوی این فرزندان اقدام نمایند.
محمدی فارسانی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت emdad.ir، خودپردازهای بانک ملت، شماره‌گیری کد دستوری #066*8877*، اپلیکیشن سنا و سکه و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد به خانوار‌های نیازمند تحت حمایت طرح اکرام ومحسنین کمک کنند.
مدیرکل کمیته امداد لرستان بابیان اینکه 19 هزار و 750 حامی از 7 هزار و 200 یتیم طرح اکرام حمایت می‌کنند گفت: سال گذشته 119میلیارد ریال به‌حساب ایتام واریزشده است.
محمدی فارسانی همچنین در خصوص فرزندان زیر 18 سال طرح محسنین اظهار داشت: این طرح همزمان با طرح اکرام زمینه ایی را فراهم نموده تا هموطنان با مشارکت در تقبل هزینه، فرزندان دارای سرپرست ناتوان را یاری بخشند و با پذیرش هزینه‌های آن‌ها سهم مهمی در آینده درخشان کودکان سرزمین خود داشته باشند.
مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: این طرح مخصوص فرزندان خانوارهای دارای سرپرست ازکارافتاده، سرپرست دارای بیماری صعب‌العلاج و فرزندان زنان مطلقه است.
وی افزود: پنج هزار و 850 حامی طرح محسنین حمایت از 2 هزار و 750 کودک یتیم را بر عهده‌دارند که سال گذشته 19 میلیارد ریال به‌حساب فرزندان طرح محسنین واریزشده است.
حدود 200 هزار نفر تحت حمایت های مستمر و غیرمستمر کمیته امداد لرستان هستند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.