محمد علی خسروی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:شرکت توزیع نیروی برق بروجرد برای پایداری برق و جبران میزان کاهش برق تولیدی در این شهرستان سه روش مدیریت مصرف و خاموشی با برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: به منظور مدیریت هر چه بهتر الگوی مصرف برق در این شهرستان دستگاه های اجرایی، کشاورزان، واحدهای صنعتی و بخش های تجاری و خانگی در صورتی که در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.
وی تاکید کرد : در صورتی که واحدهای صنعتی بروجرد تعطیلی روز جمعه را به یکشنبه تغییر دهند و تعمیرات سالیانه و مرخصی یک هفته کارکنان را از 15 خرداد تا 15شهریور ماه به ویژه در تیر و مرداد انجام دهند از تشویقی های بسیار بالایی برخوردار خواهند شد.
خسروی بیان کرد: در صورتی که پمپاژهای چاه های کشاورزی و مجتمع های آبرسانی در حوزه های آب آشامیدنی، آب کشاورزی و باغ ها نیز درچهار ساعات اوج مصرف برق خاموش شوند 20 ساعت مابقی برق آنها رایگان محاسبه خواهد شد.
وی عنوان کرد: چند مشوق در بخش های خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی بروجرد برای افراد رعایت کننده الگوی مصرف برق در نظر گرفته شده است.
خسروی اظهار داشت: مشترکانی که در ساعات اوج مصرف افزایش مصرف داشته باشند جریمه می شوند و افراد دارای کاهش مصرف نیز مشمول پاداش هایی در محاسبات قبوض خود خواهند شد.
وی گفت: سال گذشته واحد صنعتی فولاد نوید یک میلیارد و 500 میلیون ریال پاداش برای رعایت الگوی مصرف برق دریافت نمود.
مدیر امور برق شهرستان بروجرد از همه مشترکین خو است با صرفه جویی 10تا 15 درصدی در فصول گرم سال به ویژه در ساعات اوج مصرف؛ 12 تا 15 عصر و 19 تا 23 شب این شرکت را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایندتا طرح خاموشی اجرا نشود.
افزون بر 141 هزار مشترک برق در شهرستان بروجرد وجود دارد که از این تعداد حدود 900 مشترک صنعتی است.
6052/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.