به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدرضا صفی خانی با بیان این مطلب گفت: برای تقویت تولیدات داخلی و روی آوردن مردم به سمت مصرف کالای داخلی هم باید به بعد کیفیت و هم افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی ، توجه داشت.

وی افزود: استفاده از ایده های نوین و طرح های ابتکاری و خلاقانه می تواند راهکار برون رفت از بسیاری مشکلات حوزه تولید و صنعت باشد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان با بیان این که ایده ها و طرح های نوین در حوزه های مختلف تولید از بسته بندی و تولید گرفته تا فروش و برندسازی ،باید مورد حمایت قرار بگیرند، ادامه داد : برای دستیابی به این مهم نیز باید از شعار و روش های کم بازده تولید و صنعت باید، فاصله گرفت.

صفی خانی گفت: توجه به این اصول نه تنها در مورد واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، بلکه واحدهای فعال نیز بسیار ضروری است.

وی اضافه کرد: توجه به ایده ها و نیروی فکر و کار بومی در کنار توسعه و تقویت ظرفیت های استان می تواند گام موثری در راستای افزایش تولیدات داخلی و همچنین بهبود کیفیت آنها باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا اقدامات ویژه ای برای معرفی برخی ظرفیت های برتر استان در سال جاری انجام می شود، تا فضای مناسبی برای تقویت تولیدات داخلی ایجاد شود.

 

46

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بی شک توجه به زمینه های مختلف تولید درکنار نوآوری و افزایش کیفیت محصولات ، باعث تقویت وضعیت صنایع و افزایش ظرفیت واحدهای نیمه تعطیل استان می شود.

صفی خانی خاطر نشان کرد: حمایت از ایده ها در کنار معرفی ظرفیت های منحصربه فرد استان می تواند در دراز مدت به کاهش آمارهای نگران کننده از جمله بیکاری، مهاجرت جوانان و نخبگان و ... کمک کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 919060
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.