به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوندگفت: مطابق سنوات گذشته با شروع فصل زاد و ولد حیات وحش در استان لرستان، تدابیر ویژه ای جهت حفظ آرامش و حفاظت از حیات وحش در فصل زاد و ولد، در سطح مناطق تحت مدیریت انجام خواهد گرفت.

فتحی بیرانوند با اشاره به حساسیت فصل زاد و ولد و لزوم حفاظت از گونه های جانوری، احداث پاسگاههای سیار در ارتفاعات، گشت وکنترل منظم در مناطق تحت مدیریت، جلوگیری ازورود عشایر بدون پروانه به مناطق و برخورد قاطع با متخلفین را از تدابیر این اداره کل برای فصل زاد و ولد حیات وحش برشمرد.

وی با تاکید بر بحت فرهنگ سازی در حفاظت از محیط زیست گفت: جهت آشنایی هرچه بیشتر هم استانیهای عزیز با بحث حفظ گونه های جانوری و حساسیت فصل زاد و ولد حیات وحش، مدیر کل و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با حضور در برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز استان اطلاعات و آگاهیهای لازم در این خصوص را در اختیار مردم قرار می دهند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان بیان داشت: لرستان با داشتن 1.7 درصد از مساحت کشور 25 درصد تنوع زیستی آن را دارا می باشد، که این امر مسولیت ما را در حفظ این تنوع زیستی غنی دو چندان می کند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 919016
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.