به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت آبفای لرستان گفت: آب جایگاه و ارزش خاصی در جامعه دارد باید به ارزش آن احترام بگذاریم و به فرزندانمان یاد دهیم که سرمایه الهی است و باید شکرگذار خداوند باشیم.

حمید رضا کرم وند گفت: با کاهش نزولات آسمانی در چند ساله اخیر بخشی از منابع آبی شهرهای استان افت پیدا کرده و به همین دلیل در ماههای گرم سال بعضی از مناطق شهری دچار افت فشار و قطع آب می شوند.

کرم وند ادامه داد: به همین دلیل یکی از راههای حفاظت از منابع آب ریال ترویج فرهنگ صحیح و استفاده از آی است و این که بیاموزیم چگونه مانع هدررفتن آب باشیم.

در حاشیه این مراسم مهدی بابایی پور مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گفت: با توجه به سیاست های وزارت نیرو در استان پیاده کردن فرهنگ سازگاری با کم آبی و جلوگیری از بد مصرفی، امسال درنظر داریم با همکاری دفتر بسیج شرکت بر اساس توافق نامه منعقد شده بین روابط عمومی وزارت نیرو و بسیج این وزارتخانه در سال جاری برنامه های آموزشی در حوزه آب در سطح استان انجام دهیم که یکی از همین برنامه ها برگزاری نخستین واژه در طول سال می باشد که حدود 10 هزار دانش آموز با مقوله مدیریت مصرف بهینه آب آشنا و آموزش داده شدند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 912414
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.