به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیرعامل برق لرستان با یادآوری این مطلب که یکی از دغدغه ها و مشکلات مردم و مسئولین شهرستان پلدختر خاموشی های فراوان شهری و روستایی بود اظهار داشت: علت این مشکل طول فیدرها در مسیرهای کوهستانی و صعب العبور و همچنین شرایط جغرافیایی خاص و از طرفی بار مصرفی بالا و قدیمی بودن شبکه های توزیع و وجود تیر های چوبی فرسوده بود که باعث می شد پایداری شبکه ها در آن منطقه به سهولت میسر نشود.

مهندس فریدون خودنیا ابراز داشت: علیرغم تنگناهای مالی و عدم نقدیندگی وظیفه داشتیم بخاطر رفاه حال مردم فیدر بادامک را تفکیک، اصلاح و افزایش دهیم تا مشکلات موجود را مرتفع نماییم.

محمد طاهر متش پور مدیر برق شهرستان پلدختر در این خصوص اظهار داشت: فیدر قدیم بادامک دارای 197 کیلومتر طول شبکه فشار متوسط می باشد که 97 پست هوایی و زمینی جهت تأمین برق روستاها در مسیر نصب گردیده است.

مهندس متش پور ابراز داشت: از طول فیدر قدیم بادامک حدودأ 60 کیلومتر تفکیک و شرکت نفت تنگ فنی و روستاهای آن منطقه از این فیدر جدا گردید و 3 کیلومتر شبکه جدید بعنوان فیدر جدید بادامک احداث و پایداری شبکه های توزیع آن تثبیت گردید.

وی همچنین ادامه داد: این فیدر دارای 30 کیلومتر شبکه فشار ضعیف می باشد که با تدابیر اندیشیده شده کلأ اصلاح و بهینه سازی شد.

مهندس متش پور گفت: 1100 مشترک روستایی از فیدر جدید بادامک تغذیه می شوند که بطور کامل کشاورز و دامدار و در واقع تولید کننده می باشندکه شرکت توزیع وظیفه خود می داند بیشترین خدمات برق رسانی را به این عزیزان ارائه نماید.

وی افزود: تأمین برق تلمبه خانه نفت آسار در قسمت انتهایی فیدر جدید بادامک از نقاط حساس اولویت دار این فیدر می باشد که حساسیت موضوع را دوچندان کرده است.

مدیریت توزیع برق پلدختر در پایان هزینه های انجام شده جهت اجرایی پروژه فیدر بادامک را جمعأ 360 میلیون تومان اعلام نمود و ابراز داشت: که پس از انجام این پروژه خوشبختانه مشکل خاموشی ها مرتفع و رضایت مردم منطقه و شهرستان پلدختر افزایش یافت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 911308
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.