مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: پس از 22 ساعت تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت، تولید در مجتمع صنعتی شماره 1 مارون در شرایط عادی انجام و هیچ مشکل دیگری ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، باقر قاسمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان عملیاتی در رفع سریع این مشکل گفت: به‌محض اعلام قطع برق، اقدامات لازم جهت جلوگیری از کاهش تولید آغاز شد و در ابتدا 14.5 هزار بشکه نفت نمکی از چاه‌های کوپال آسماری به بهره‌برداری مجتمع صنعتی شماره 4 ارسال شد.

 قاسمی افزود: با به‌کارگیری مولد برق اضطراری، یک دستگاه تلمبه تغذیه جهت ارسال نفت به نمک‌زدایی در سرویس قرار داده می‌شود و مجتمع روال عادی خود در تولید را از سر می‌گیرد.

 وی مجاورت کابل با خط 20 اینچ نفت را از چالش‌های انجام این مأموریت دانست و گفت: پس از هماهنگی با HSE و دیگر بخش‌های ستادی و عملیاتی سازمان، محل دقیق قطع شدن کابل مشخص گردید و بعد از انجام عملیات خاک‌برداری، کابل به‌سرعت ترمیم شد.

 مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در پایان تأکید کرد: پس از 22 ساعت تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت، تولید در مجتمع صنعتی شماره 1 مارون در شرایط عادی انجام و هیچ مشکل دیگری ندارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.