مسعود رضایی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سال 96 را سالی طلایی در اجرای طرح هادی عنوان کرد و افزود: در سال 96 تعداد 272 طرح در سطح استان تعریف شد که 170 طرح از این تعداد آسفالت بوده است.
وی گفت: سال گذشته در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، تعامل و هم افزایی خوبی در بخش اعتبارات بین بنیاد مسکن و دهیاری ها صورت گرفت که برای اجرای 80 طرح آسفالت از اعتبارات دهیاری ها کمک گرفته شد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان افزود: ابتدای سال 95، 33.5 درصد طرح هادی و بهسازی روستایی در استان لرستان انجام شد که شاخص طرح هادی به 39 درصد افزایش یافت.
وی گفت: استان لرستان یکهزار و 503 روستای بالای 20 خانوار دارد که خوشبختانه طرح هادی برای همه این روستاها مصوب و اجرا شده است.
رضایی با بیان اینکه پنج طرح هادی از 33 طرح استان لرستان در شهرستان پلدختر است، افزود: از 264 هزار مترمربع اجرای آسفالت در سطح روستاهای استان لرستان 85 هزار مترمربع آن در شهرستان پلدختر اجرا شده است.
وی گفت: درصد اجرای طرح هادی در شهرستان پلدختر از نظر حجم عملیات اجرایی از متوسط استانی و نرم کشوری بیشتر است به گونه ای که در ابتدای سال 40 درصد بود و اکنون به 43 در صد افزایش یافته است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان افزود: این موفقیت و افزایش حجم عملیات اجرایی در طرح هادی شهرستان پلدختر مرهون همدلی و وفاق مسئولان است.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.