به گزارش خبرآنلاین لرستان، حمید جمشیدی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از ۲۰ و هشتم اسفند ماه سال گذشته در ۱۶ نقطه استان آغاز شد و تا چهاردهم فروردین ماه جاری ادامه داشت که در آن بیش از ۱۴۴ هزار گردشگر نوروزی از خدمات آن بهره مند شدند.

وی افزود: در طرح نوروزی سال جاری یک هزار و ۲۸۵ نفر روز از اعضای جوانان مشارکت کرده اند که از این تعداد سهم خواهران ۵۴۲ نفر روز است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: علاوه بر یک یکصد و 44 هزار مسافری که از خدمات طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان بهره‌مند شدند ۱۱ هزار مسافر دیگر نیز توانستند خدمات خود را از طرح سیاره سحاب دریافت کنند.

جمشیدی افزود: در طرح نوروزی امسال به ۲۱ هزار و ۹۴۰ نفر خدمات سلامت ارائه شد و همچنین ۲۱۹۰۰ مسافری دیگر توانستند به کمپین نه به تصادفات بپیوندند که پیوستن به همین کمپین توانست نقش قابل توجهی در کاهش تصادفات جاده‌ای استان داشته باشد.

وی همچنین به فضای دوستدار کودک نیز اشاره کرد و گفت: در فضاهای دوستدار کودک که در کنار و پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان دایر شده بود ۱۴ هزار و ۵۶۱ کودک توانستند از این فضا استفاده آموزشی و سرگرمی را ببرند و همچنین ۱۳ هزار و ۸۵۰ نفر در خیمه های نماز ما حضور یافتند تا تکالیف دینی خود را به جای بیاورند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان همچنین به بحث راهنمای مسافرین نوروزی نیز اشاره کرد و گفت: اعضای جوانان با تعصب مثال‌زدنی خود توانستند نقش بسیار پررنگی در ماندگاری مسافران و بازدید آنها از جاذبه های دیدنی استان داشته باشند که در همین راستا بیش از ۵۹ هزار نقشه و راهنمای گردشگری توزیع شد.

جمشیدی گفت: همچنین ۷۸ هزار بروشور با موضوعات مختلف و بیش از ٧۰هزار محصولات آموزشی- فرهنگی و امدادی نیز در بین مسافران پخش شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: با توجه به این که اعضای جوانان جمعیت هلال احمر لرستان در نوروز با گذر از تفریحات خود به مردم به صورت داوطلبانه خدمات ارائه دادند به زودی طی مراسمی از آنان تقدیر می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 894069
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.