به گزارش ایرنا ، محمد مهدیان نسب روز پنجشنبه در جریان اجرای طرح نوروزی لرستان با اشاره به اینکه شعار نوروز امسال آرامش بهاری و نظم امنیت است اظهار کرد: در ایام نوروز در 2 شیفت کاری با 6 هزار نیرو، 820دستگاه خودرو و ١٧ دستگاه اجرایی کمکی در خدمت مردم خواهیم بود.
وی ادامه داد: یکهزار و٤٦٠ گشت پیاده ، خودرویی، گشت های نامحسوس پلیس راه و ٧٩٠ پلیس افتخاری شبگرد برای ارتقا امنیت استان به نیروی انتظامی کمک می کنند.
به گفته وی ٣٥ ایستگاه پلیس نوروزی بنام شهیدان نامگذاری شده و ٨١ گشت پلیس راهور و ١٨٠ واحد گشتی پلیس راه در این ایام در محورهای روستایی مستقر می شوند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی لرستان از ٢١ اسفند شروع بکار کرده و تا ١٥ فروردین ادامه دارد گفت:٢٥ نفر از کارشناسان انتظامی در ایام نوروز مشاوره رایگان می دهند.
سردار مهدیان نسب همچنین ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار تن مواد مخدر در استان کشف شده که این میزان در مقایسه با سال گذشته 19 درصد افزایش را نشان می دهد.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به رتبه سوم لرستان در کشف مواد مخدر در کشور یادآور شد: در 11 ماهه امسال هشت درصد کاهش سرقت و ٦درصد افزایش کشفات در استان را شاهد بوده ایم.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.