به گزارش ایرنا سرهنگ احمدرضا احمدیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای دستور مقام قضائی تیم های پلیس امنیت با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند فرد متخلف مبادرت به سرقت با سلاح سرد و گرم در سطح شهرستان و استان های همجوار کرده است.
وی افزود: در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه سارق حرفه ای در مخفیگاهش دستگیر و 2قبضه سلاح کمری و تعدادی فشنگ و پوکه، مقداری مواد مشکوک به تریاک و ابزار تخریب و باز کردن قفل ها، اسپری، حلقه، انگشتر و گوشی همراه، دوربین عکاسی و تعدادی کارت عابر بانک، ساعت مچی، مبلغ هفت هزارو 118 ریال عربستان، 500 دینار عراق، مبلغ 90میلیون و 970هزار ریال وجه نقد، 2عدد فلش و یک عدد سیم کارت ایرانسل از وخفیگاه این متهم کشف شد.
سرهنگ احمدیان افزود: یک دستگاه خودرو پراید که برابر اطلاعات واصله متهم از آنان جهت اقدامات مجرمانه استفاده کرده بود نیز توقیف شد.
وی گفت : سارق در بازجویی های بعمل آمده به سه فقره سرقت، نزاع و ضرب و جرح در خرم آباد و اصفهان در سال هال 91، 95و 96 اعتراف کرد.
وی در پایان با بیان این که تلاش در جهت دستگیری همدستان سارق مسلح ادامه دارد گفت: سارق حرفه ای با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.