به گزارش ایرنا نامدار صیادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دولت امسال برنامه گسترده ای در قالب طرح اشتغال روستایی و عشایری برای کاهش معضل بیکاری در دستور کار خود قرار داده که در حوزه اشتغال روستایی برای سالجاری یکهزارو 268 میلیارد ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی استان لرستان اختصاص یافته بود.
وی افزود : در مرحله اول سهم سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزون بر ٥٧٠ میلیارد ریال یعنی 45 درصد از اعتبار کل تخصیص داده شد و در مرحله دوم نیز بخشی دیگری از اعتبارات در سال 1397 ابلاغ خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان ، رسته های اولویت دار بخش کشاورزی را احداث گلخانه، شیلات، گیاهان دارویی، سردخانه و بسته بندی محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از 36 طرح با اعتبار ١٢٩ میلیارد ریال به بانک های عامل استان معرفی شده است.
صیادی بیان کرد: با توجه به راه اندازی سامانه کارا توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی شهرستان ها تا پایان هفته جاری فرصت دارند طرح های مورد پذیرش و در دست بررسی را به ستاد استانی ارجاع ؛ تا پس از بررسی به کمیته فنی استان ارسال شود.
وی اضافه کرد: همه مسئولین شهرستانی نیز موظف هستند که از بین اولویت های اشتغال روستایی کشت گیاهان دارویی، احداث گلخانه، سردخانه و بسته بندی محصولات کشاورزی را بیشتر مورد تأئید قرار دهند.
٣٢١٠/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.