اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، سیدحمیدرضا کاظمی در مراسم کلنگ زنی مینی پالایشگاه پلدختر اظهار داشت: بیش از یک سال است تلاش‌ها و پیگیری‌ها جهت احداث مینی پالایشگاه به ویژه درخصوص تامین خوراک آن صورت گرفته است.

وی افزود: با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده به لطف خداوند و حمایت وزارت نفت مجوز احداث این پالایشگاه صادر شد و امروزهم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کلنگ فاز اول آن با حضور استاندار لرستان به زمین زده شد.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اجرای این طرح در چهار فاز صورت می گیرد گفت: در صورت موفقیت و اجرایی شدن فاز اول مینی پالایشگاه فاز های بعدی نیز با حمایت و پیگیری مسئولان با نظر سرمایه گذار اجرایی می‌شود.

وی افزود: خوراک فاز اول مینی پالایشگاه پل‌دختر به صورت پنج هزار بشکه در روز از تلمبه خانه تنگ فنی تامین و به پالایشگاه تزریق می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد:علی‌رغم این که پل‌دختر تنها منطقه نفت خیز استان لرستان است و روزی حدود 450 هزار بشکه نفت از این منطقه عبور می‌کند اما در گذشته به این موضوع مهم توجه نشده که ما این را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: مینی پالایشگاه پل‌دختر نخستین پالایشگاه با خوراک نفت خام در سطح استان است که در زمینی به مساحت 50 هکتار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در پلدختر اجرایی می‌شود.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی حضور استاندار لرستان در شهرستان را با وجود مشغله کاری نشانه لطف و توجه ویژه وی به پل‌دختر دانست و گفت: استاندار لرستان در تمام زمینه ها مدیران را در جهت توسعه شهرستان فعال کردند.

وی اقدام استاندار لرستان را مصداق مدیریت جهادی عنوان کرد و افزود: استاندار لرستان جهت اجرایی کردن پروژه مینی پالایشگاه پل‌دختر جلسه‌های مختلف با مدیران داشته و اکنون برای کلنگ زنی این پروژه در شهرستان حضور یافته که جای تقدیر دارد.

کاظمی خاطرنشان کرد: با توجه به کارهایی که در شهرستان پل‌دختر در دست اجرا است سفر استاندار لرستان به این شهرستان یک سفر صد درصد کاری و کارشناسی بود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مدیرعامل و سرمایه گذار مینی پالایشگاه به خطر انتخاب این منطقه برای سرمایه گذاری گفت: مردم پل‌دختر خاطره خوبی از کلنگ زنی‌ها ندارند و سرمایه گذار این پروژه با مدیریت جهادی به قولی که می‌دهد عمل کند تا این پروژه سال آینده به بهره برداری برسد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 860669
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.