به گزارش ایرنا مسابقات تنیس رده سنی زیر 16 سال پسران (جام فجر) با حضور 15 شرکت کننده از شهرستان های کرمان و رفسنجان از 19 بهمن ماه جاری در محل باشگاه تنیس اقبال کرمان آغاز شد و امروز (دوشنبه) به پایان رسید.
پس از سه روز رقابت در بخش پسران، ونداد غیبی، عرشیا مالکی و علی استوار به ترتیب عنوان های نخست تا سومی این مسابقات را کسب کردند.
مسابقات تنیس آزاد بانوان کمتر از 16 سال (جام فجر) نیز با حضور 12 شرکت کننده از شهرستان های کرمان و سیرجان از 19 بهمن ماه جاری به مدت سه روز در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار شد.
همچنین امروز (دوشنبه) برترین های مسابقات تنیس بخش آزاد بانوان معرفی شدند و آریسا سبزه زار، میترا ابراهیمی و رعنا بارزمان به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم این رقابت ها قرار گرفتند.
با برگزاری آیین اختتامیه مسابقات تنیس رده سنی زیر 16 سال پسران و آزاد بانوان (جام فجر) در روز دوشنبه جام قهرمانی و جوایزی به نفرات برتر این دوره از مسابقات اهدا شد.
امیرمحسن صابرماهانی در بخش آقایان و فرانک حسنی در بخش بانوان سرداوری این دوره از رقابت ها را عهده دار بودند.
مریم مهدی نژاد، عباد اردستانی، فارس فروغی و مجید میرزائی در بخش آقایان و ارفع زنگی آبادی و نیایش میرزائی در بخش بانوان در این مسابقات امر قضاوت را برعهده داشتند.
مسابقات تنیس جام فجر در 2 بخش زیر 16 سال پسران و آزاد بانوان 19 تا 22 بهمن جاری در کرمان برگزار شد.
مسابقات تنیس رده سنی زیر 16 سال پسران در محل باشگاه تنیس اقبال و آزاد بانوان (جام فجر) در محل باشگاه تنیس هتل پارس و آیین اختتامیه این مسابقات امروز (دوشنبه) در محل باشگاه تنیس اقبال شهر کرمان برگزار شد.
به دلیل تجهیزات گران قیمت و زمین مناسب برای انجام این ورزش، تنیس به عنوان یکی از ورزش‌ های گران قیمت در دنیا شناخته می شود.
تنیس از ورزش ‌های المپیکی محسوب می شود و در برخی از کشورها به آن تنیس میدانی می گویند تا این ورزش از ورزش های دیگر بنام تنیس شاهی (در سالن و در زمینی با اندازه متفاوت بازی می شود) و همچنین تنیس روی میز (که در برخی کشورها با نام پینگ پنگ) جدا شود.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار: نجمه حسنی*
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.