رئیس دانشگاه لرستان گفت: آمادگی داریم هزینه کارشناس تقبل کنیم تا به دانشجویان در قالب کارآموزی مهارت لازم داده شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان،خسرو عزیزی با بیان این مطلب اظهار داشت: بین جامعه (بخش اجرایی و خصوصی) و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، گسستی وجود دارد.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: در دانشگاه لرستان دفتر ارتباط با جامعه و صنعت به مدیریت، ارتقاء یافته و تفاهم‌نامه‌هایی نیز عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: در این راستا گروه علوم دام، کشاورزی و دامپزشکی این دانشگاه با شرکت کشت و صنعت خرم‌آباد و گروه پلیمر نیز با شرکت پتروشیمی لرستان قراردادهایی را منعقد کرده‌اند.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: همچنین 15 نفر از اعضای هیأت علمی با استقبال پالایشگاه استان ایلام روبه‌رو شدند و همکاری دارند تا از ظرفیت و پتانسیل هیأت علمی دانشگاه لرستان استفاده شود.

عزیزی با بیان اینکه گسستی که وجود دارد باید با همکاری دوجانبه حل شود و دانشجوی با مهارت، تربیت کنیم، افزود: آمادگی داریم هزینه کارشناس تقبل کنیم تا به دانشجویان در قالب کارآموزی مهارت لازم داده شود.

رئیس دانشگاه لرستان از دانشجوی مقطع دکتری به عنوان سرمایه‌ای عظیم و ارزان یاد کرد و با بیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد، گفت: تلاش‌مان این است که در کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان بتوانیم با استفاده از فناوری و مهارت‌آفرینی مسأله اشتغال استان را حل کنیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.