به گزارش ایرنا ، ماشاءالله بازگیر عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از رسانه‌ها به عنوان بهترین مشاوران برای مسوولان یاد کرد و افزود:
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان برای شنیدن مطالبات مردم باید زمانی را در نظر بگیرند، و با رفتن به میان مردم از دغدغه‌های آنان آگاه شوند.
وی با اشاره به ماموریت‌های سپاه در جامعه اظهار کرد: ماموریت نخست سپاه جذب، آموزش و تربیت نوجوانان و جوانان است و برای اجرایی‌کردن این مهم باید تلاش زیادی صورت گیرد.
بازگیر تصریح کرد: قرآن، احکام، احادیث و وصیت‌نامه امام راحل و شهدا منابع مورد نیاز برای جذب، آموزش و تربیت نوجوانان و جوانان است.
وی ماموریت دوم سپاه را رصد انقلابی‌گری عنوان و تاکید کرد: رصد انقلابی‌گری به معنای رصد عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی است.
فرمانده سپاه ناحیه یک خرم‌آباد با بیان اینکه بیش از 100 پایگاه بسیج در تامین امنیت شهرستان خرم‌آباد نقش دارند گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، کاهش آمار طلاق و رفع مشکلات حاشیه‌نشینی در اولویت برنامه‌ها قرار دارند.
به گفته وی امسال 180 میلیون تومان برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به شهرستان اختصاص یافته است.
بازگیر همچنین از ایجاد اشتغال‌ برای 108 زن بد سرپرست و بی‌سرپرست در کارگاه خیاطی خبر داد و گفت: کمک بلاعوض برای 385 نفر، تهیه جهیزیه برای 18 نفر و ارسال بسته‌های حمایتی از جمله اقدامات امسال سپاه در کمک به محرومان بوده است.
7274/6060
خبرنگار :مریم نریمانی **انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.