به گزارش خبرآنلاین لرستان، راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر، امروز چهارشنبه ۱۳ دی رأس ساعت ۱۰ صبح به‌صورت هم‌زمان در مراکز شهرستان‌های لرستان و سراسر کشور برگزار شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در این راهپیمایی در سخنانی با تأکید بر اینکه اغتشاش‌گران باید بدانند که مردم جلوی آن‌ها می‌ایستند اظهار داشت: مردم به اغتشاش‌گران اجازه نمی‌دهند به اموال عمومی و جان مردم تجاوز شود و امروز با حضور خودجوش خود حماسه ای دیگر آفریدند. مردم ایران هر جا که احساس خطر کردند، باجان و دل وارد صحنه می‌شوند و از نظام و کشور خود که حاصل خون هزاران شهید است، دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز هیچ شهر و روستایی از برکت شهدا بی‌بهره نیست، پیام شهدا برای ما این است که ما با خون و جان خود این انقلاب را تثبیت کردیم، در واقع شهدا کاری حسینی کردند و وظیفه امروز ما این است که حرکت زینبی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه قدرت و مردم با همه توان خود در مقابل اغتشاش‌گر می‌ایستند گفت: اغتشاش‌گر باکسی که اعتراض دارد متفاوت است. استاندار لرستان تأکید کرد: در حال حاضر امنیت در استان لرستان به‌صورت کامل برقرار است و هیچ مشکلی در استان نداریم.

تجمع‌کنندگان در ابتدای مراسم راهپیمایی ضمن به رسمیت شناختن حق مطالبه‌گری مردم بر اساس قانون، خواستار برخورد جدی مسئولان امنیتی و انتظامی با آشوب‌طلبان شدند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 829460
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.