جمشید کمایی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وقایع و ناآرامی های روزهای اخیر در استان و کشور ، بیان کرد: طی روزهای گذشته مردم مطالبات خود را مطرح کردند، اما در این بین عده ای از مطالبات به حق مردم سو استفاده کردند و نا آرامی هایی را در خیابان ها و شهرهای مختلف به وجود آوردند و به اموال عمومی خسارت هایی را وارد کردند.
وی اینگونه ناآرامی ها را سبب آزار و اذیت مردم عنوان کرد و گفت: این شیوه رفتاری بسیار ناپسند است و ما از همه کسانی که مطالبات به حقی دارند می خواهیم که مراقب تحرکات افراد سودجو و کسانی که اغراض دیگری را دنبال می کنند، باشند.
این فعال سیاسی گفت: مردم باید مطالباتشان را از مجراهای قانونیپیگیری کنند و امیدواریم بخش قابل توجهی از این خواسته های مردمی تحقق پیدا کند.
کمایی با دعوت از فرهنگیان و مردم برای حضور در راهپیمایی «شکوه وحدت»، خاطر نشان کرد: از مردم و فرهنگیان فهیم، آگاه و همیشه در صحنه می خواهیم که برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، در راهپیمایی وحدت بخش روز چهارشنبه 13 دی ماه 96 که در اهواز انجام می شود شرکت کنند و با آمدن به خیابان ها بار دیگر قاطعانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند.

**مطالبات به حق مردم باید از روش های قانونی پیگیری شود
یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان خوزستان نیز در گفت و گو با ایرنا دراین باره بیان کرد: متاسفانه اعتراضات به حق مردم، توسط عده ای به تجمعات خیابانی و تخریب اموال عمومی تبدیل شده که این ناآرامی ها نیز توسط رسانه های بیگانه مورد حمایت قرار می گیرد و سبب تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و آرامش جامعه شده است.
حرج چلداوی ضمن محکوم کردن این تجمع های خیابانی گفت: مردم ما یکسری مطالبات به حقی دارند که باید با روش های قانونی پیگیری شوند و به گوش مسئولان رسانده شوند.
وی با دعوت از همکاران فرهنگی و دلسوزان نظام برای حضور در راهپیمایی فردا چهارشنبه به منظور محکوم کردن این ناآرامی ها در کشور گفت: مردم با حضور در راهپیمایی فردا باید اتحاد و صلابت کشورمان را به جهانیان و دشمنان انقلاب نشان دهند.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.