به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز چهارشنبه در آیین راهپیمایی خودجوش مردم شهرستان در اعتراض به نا آرامی های اخیر افزود: این راهپیمایی نشان داد که ملت ایران اجازه هرگونه عرض اندام و بازی سیاسی را به دشمنان نخواهند داد.
وی با اشاره به اینکه تجمع خودجوش مردم در اعتراض به نا آرامی های اخیر خواب آشفته مستکبران را پریشان خواهد ساخت، اظهار کرد: شما مردم همیشه در صحنه با حضور خود در تمامی صحنه های انقلاب، همواره بر عهد و پیمان خود با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خون شهدا و منویات مقام معظم رهبری ثابت قدم بوده و هستید.
امام جمعه الشتر با بیان اینکه جمهوری اسلامی با ظهور خود، حقوق ملت ها و آزادگی و انسانیت را به آنان آموخت، افزود: عجیب است آنها که از انسان ها برای رسیدن به منافع خود استفاده ابزاری می کنند و آنها را با استثمار، اجیر خود کرده اند برای ملت ایران نسخه حقوق بشری می پیچند و نگران مسائل اقتصادی و معیشت مردم می شوند.
وی با تاکید بر اینکه حساب اغتشاش گرانی که زیر پرچم منافقان، فتنه گران و استکبار بوده و اجیر و نان خور آنان هستند از مطالبه گران و معترضان به مشکلات اقتصادی کشور جدا است، تصریح کرد: آنها می توانند به آغوش ملت بازگردند و زیر پرچم ولایت فقیه باقی بمانند.
وی افزود: نظام جمهری اسلامی این ظرفیت را ایجاد کرده که مردم می توانند مطالبات خود را در چارچوب قانون و به صورت درست داشته باشند.
حجت الاسلام موسوی گفت: ملت ایران در تمامی صحنه ها همواره از آرمان های انقلاب دفاع کرده اند لذا شایسته بهترین خدمت ها هستند.
وی با بیان اینکه دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است، عنوان کرد: حضور با شکوه و گسترده ملت ایران در جای جای کشور اسلامی این پیام را دارد که همه آحاد جمهوری اسلامی از همه اصناف، اشکال، گروه ها و احزاب زیر سایه پرچم ولایت فقیه به سمت آرمان های والای انقلاب گام بر می دارند و تا زماینکه این اتحاد و برادری در بین ملت وجود دارد دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند.
امام جمعه الشتر با بیان اینکه مردم شهرستان سلسله همواره در خط ولایت فقیه و رهبری بوده و هستند، افزود: وجود اختلاف سلیقه و تعدد افکار و سلایق همیشه طبیعی است اما ملت ایران نشان داد که همواره حامی انقلاب است و دولتمردان نیز باید قدردان این حمایت باشند و در برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم بکوشند.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.