به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان علیه نا آرامی های اخیر افزود: امروز جوانان و کسانی به میدان آمده اند که حامیان اصلی انقلاب هستند و دولتمردان باید قدر آنها را بدانند و در برنامه ریزی ها برای رفع مشکلات آنها بیشتر تلاش کنند.
وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری در جامعه وجود دارد، اظهار کرد: مسئولان در برنامه ریزی های خود قشر مستضعف جامعه را که حامیان اصلی انقلاب هستند مد نظر داشته باشند.
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه مشکلات اقتصادی جامعه با وحدت رفع می شوند، افزود: باید برای رفع این مشکلات تلاش شود تا معاندان، منافقان، ضدانقلاب ها و سلطنت طلبان که از این مشکلات سوء استفاده نکنند.
وی گفت: یکی از کشورهایی که ادعا می کند فتنه را به داخل ایران کشانده عربستان سعودی است که سران آن مدعی هستند با همکاری مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم و انگلیس فتنه را به داخل ایران کشانده اند.
حجت الاسلام سوری افزود: هیچ ایرانی، انقلابی و مسلمانی حتی اگر با برخی از اهداف انقلاب زاویه داشته باشد، اجازه نمی دهد عربستان و صهیونیسم از نا آرامی ها در ایران خوشحال شوند.
وی منافقان را دشمنان اصلی دین و ملت دانست و اظهار کرد: در اتفاقات اخیر رد پای منافقان را به خوبی می توان دید که بعضی از آنها با خوشحالی ادعا می کردند ما جوانان را به سمت اماکن عمومی می فرستیم.
امام جمعه پلدختر از حضور با شکوه و پرشور مردم ولایتمدار و جوانان و هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، سربازان گمنام امام زمان(عج) این شهرستان در این راهپیمایی و والدینی که در حوادث اخیر فرزندان کم سن و سال خود را راهنمایی کردند، تقدیر کرد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.